Асартымент
 
  • - больш за 2 000 найменняў
  • - пастаўкі з 23 краін свету
  • - поўнае адпаведнасць запытам рынку
Лабараторны
комплекс
  • - выезд тэхнолагаў для правядзення пробнага выпрацоўкі
  • - дапамогу ў арганізацыі тэхналагічнага працэсу
  • - пошук індывідуальных тэхналагічных рашэнняў
Тэхналагічная
падтрымка
  • - арганізацыя навучання і трэніроўка супрацоўнікаў
  • - правядзенне семінараў і навучальных трэнінгаў
  • - сумесныя вытворчыя праекты з пастаўшчыкамі
Коштавая
палітыка
  • канкурэнтаздольныя цэны за кошт
    доўгатэрміновых дагавораў з пастаўшчыкамі
    і закупак у вялікіх аб'ёмах
Філіяльная
сетка
  • - філіялы  ў 14 гарадах Расіі і СНД
  • - наладжаная лагістыка
  • - аптымізаваная праца з кліентамі
 
 
 
 
 

Галоўная / test_inner / ТЭНДЭНЦЫІ СУСВЕТНАГА РЫНКУ

ТЭНДЭНЦЫІ СУСВЕТНАГА РЫНКУ

17 Cтудзеня 2017

Спецыялісты ГК "Союзоптторг" адсочваюць тэндэнцыі сусветнага і нацыянальнага рынкаў, тэстуюць і аналізуюць новыя інгрэдыенты, вывучаюць і ацэньваюць прадукты харчавання, паяўляюцца на рынку. 
У сваёй штодзённай працы мы выкарыстоўваем звесткі, якія атрымліваюцца з розных крыніц: гэта і інфармацыя ад нашых пастаўшчыкоў, і публікацыі ў шматлікіх спецыялізаваных СМІ, і дадзеныя даследаванняў расійскіх і міжнародных маркетынгавых агенцтваў. 

Ніжэй прадстаўлены кароткі агляд тэндэнцый, якія будуць вызначаць развіццё сусветнага рынку прадуктаў харчавання ў 2017 годзе /паводле прагнозу міжнароднага маркетынгавага агенцтва Innova/.


1. Поўная чысціня
Ідэя прадукту з «чыстай этыкеткай» бударажыць сусветны рынак апошняе дзесяцігоддзе. Аднак за мінулыя гады спажывецкае ўспрыманне гэтага словазлучэння і яго ўвасабленне значна змяніліся. 
Па чаканням экспертаў, у 2017 годзе тэндэнцыя дасягне свайго піку: чыстым павінен стаць не толькі сам прадукт, але і ўсе тэхналогіі збору, атрымання, адбору і падрыхтоўкі сыравіны, вырабленне канчатковага прадукту, яго ўпакоўкі, захоўвання, дастаўкі і спажывання.
Поўная чысціня ад фермы да Вашай талеркі!

2. Зялёны, адназначна!
Выкарыстанне інгрэдыентаў расліннага паходжання, у тым ліку якія з'яўляюцца альтэрнатывай інгрэдыентаў жывёльнага паходжання, набірае сілу.

3. Менш цукру
Паўсюднае зніжэнне колькасці цукру, яго замена падсалоднікамі або поўная адмова ад дадатковых крыніц салодкасці; пазіцыяніраванне прадукту «без цукру /паніжаная колькасць цукру», - усё гэта яўныя праяўлення тэндэнцыі. 

4. Смакі розных краін
Частыя паездкі ў іншыя краіны, знаёмства з мясцовай культурай і кулінарнымі традыцыямі спрыяюць на рост папулярнасці этнічнай кухні. Спажыўцы не толькі прывыкаюць да экзатычных смакаў, але і пачынаюць іх любіць і хочуць есці стравы мексіканскай, азіяцкай, латынаамерыканскай, афрыканскай кухні і дома. 

5. Гармонія цела
Сістэма харчавання, штодзённае меню становяцца ўсё больш індывідуальнымі. 
Спажыўцы аналізуюць свой рацыён, прытрымліваюцца розных дыет, а вытворцы харчовых прадуктаў ім у гэтым дапамагаюць. 
Расце попыт на прадукты з карыснымі інгрэдыентамі, напрыклад, на ўзбагачаныя бялкамі і прабіётыкі.

6. Простая вытанчанасць
Пакупнікі часцей цікавяцца таварамі з прэміум-характарыстыкамі.
Напрыклад, зробленымі ўручную, па старадаўніх рэцэптах, з традыцыйнымі або, наадварот, незвычайнымі вытанчанымі густамі....
Крыху больш высокі кошт падобных тавараў ўспрымаецца як апраўданы.
 
7. Ежа па выпадку
Тэндэнцыя стварэння прадуктаў для ежы на хаду, якая назіралася ў апошнія гады, набыла новую форму: ПЕРАКУС ДЛЯ ЕЖЫ ПА-ЗА ДОМАМ. Цяпер пры пазіцыяніраванні вытворцы паказваюць, калі і дзе зручней, смачней, больш карысна з'есці іх прадукт. Напрыклад, «ідэальны варыянт для школьнага сняданку» або «Перакусi  за рабочым сталом!»
 
8. Больш для дзяцей
З'яўляецца ўсё больш прадуктаў у розных катэгорыях, арыентаваных у першую чаргу на дзяцей.
 
9. Размываючы мяжы
Каб зацікавіць пакупніка і прыцягнуць увагу да свайго асартыменту, вытворцы ствараюць прадукты-гібрыды, на стыку сегментаў.
 
10. Дададзім збожжавых
Трава шырока выкарыстоўваюцца як функцыянальны інгрэдыент ў самых розных прадуктах харчавання.

Для атрымання больш падрабязнай інфармацыі
аб спажывецкіх тэндэнцыях рынку прадуктаў харчавання ў 2017 годзе
звяртайцеся, калі ласка, у мінскі філіял ГК "Союзоптторг".

МЫ ДАПАМОЖАМ ВАМ ПРЫТРЫМЛІВАЦЦА ТЭНДЭНЦЫЙ!!!
Усе навіны »
 
наверх
25 Ліпеня 2018
Павысьце функцыянальнасць сваіх напояў
04 Ліпеня 2018
Павышаем НАТУРАЛЬНАСЦЬ!
18 Мая 2018
Найбуйнейшая еўрапейская выстава інгрэдыентаў, тэхналогій, прадуктаў для здаровага харчавання
02 Красавіка 2018
Спецыялісты ГК «Союзоптторг» прынялі ўдзел у канферэнцыі
26 Cтудзеня 2018
Што зрабіць,
каб ваш прадукт куплялі?!