Галоўная / Навіны / ТЭНДЭНЦЫІ СУСВЕТНАГА РЫНКУ
ТЭНДЭНЦЫІ СУСВЕТНАГА РЫНКУ
17 Cтудзеня 2017
Спецыялісты ГК "Союзоптторг" адсочваюць тэндэнцыі сусветнага і нацыянальнага рынкаў, тэстуюць і аналізуюць новыя інгрэдыенты, вывучаюць і ацэньваюць прадукты харчавання, паяўляюцца на рынку.
У сваёй штодзённай працы мы выкарыстоўваем звесткі, якія атрымліваюцца з розных крыніц: гэта і інфармацыя ад нашых пастаўшчыкоў, і публікацыі ў шматлікіх спецыялізаваных СМІ, і дадзеныя даследаванняў расійскіх і міжнародных маркетынгавых агенцтваў.

1. Поўная чысціня
Ідэя прадукту з «чыстай этыкеткай» бударажыць сусветны рынак апошняе дзесяцігоддзе. Аднак за мінулыя гады спажывецкае ўспрыманне гэтага словазлучэння і яго ўвасабленне значна змяніліся.
Па чаканням экспертаў, у 2017 годзе тэндэнцыя дасягне свайго піку: чыстым павінен стаць не толькі сам прадукт, але і ўсе тэхналогіі збору, атрымання, адбору і падрыхтоўкі сыравіны, вырабленне канчатковага прадукту, яго ўпакоўкі, захоўвання, дастаўкі і спажывання.
Поўная чысціня ад фермы да Вашай талеркі!
2. Зялёны, адназначна!
Выкарыстанне інгрэдыентаў расліннага паходжання, у тым ліку якія з'яўляюцца альтэрнатывай інгрэдыентаў жывёльнага паходжання, набірае сілу.
3. Менш цукру
Паўсюднае зніжэнне колькасці цукру, яго замена падсалоднікамі або поўная адмова ад дадатковых крыніц салодкасці; пазіцыяніраванне прадукту «без цукру /паніжаная колькасць цукру», - усё гэта яўныя праяўлення тэндэнцыі.
4. Смакі розных краін
Частыя паездкі ў іншыя краіны, знаёмства з мясцовай культурай і кулінарнымі традыцыямі спрыяюць на рост папулярнасці этнічнай кухні. Спажыўцы не толькі прывыкаюць да экзатычных смакаў, але і пачынаюць іх любіць і хочуць есці стравы мексіканскай, азіяцкай, латынаамерыканскай, афрыканскай кухні і дома.
5. Гармонія цела
Сістэма харчавання, штодзённае меню становяцца ўсё больш індывідуальнымі.
Спажыўцы аналізуюць свой рацыён, прытрымліваюцца розных дыет, а вытворцы харчовых прадуктаў ім у гэтым дапамагаюць.
Расце попыт на прадукты з карыснымі інгрэдыентамі, напрыклад, на ўзбагачаныя бялкамі і прабіётыкі.
6. Простая вытанчанасць
Пакупнікі часцей цікавяцца таварамі з прэміум-характарыстыкамі.
Напрыклад, зробленымі ўручную, па старадаўніх рэцэптах, з традыцыйнымі або, наадварот, незвычайнымі вытанчанымі густамі....
Крыху больш высокі кошт падобных тавараў ўспрымаецца як апраўданы.
7. Ежа па выпадку
Тэндэнцыя стварэння прадуктаў для ежы на хаду, якая назіралася ў апошнія гады, набыла новую форму: ПЕРАКУС ДЛЯ ЕЖЫ ПА-ЗА ДОМАМ. Цяпер пры пазіцыяніраванні вытворцы паказваюць, калі і дзе зручней, смачней, больш карысна з'есці іх прадукт. Напрыклад, «ідэальны варыянт для школьнага сняданку» або «Перакусi за рабочым сталом!»
8. Больш для дзяцей
З'яўляецца ўсё больш прадуктаў у розных катэгорыях, арыентаваных у першую чаргу на дзяцей.
9. Размываючы мяжы
Каб зацікавіць пакупніка і прыцягнуць увагу да свайго асартыменту, вытворцы ствараюць прадукты-гібрыды, на стыку сегментаў.
10. Дададзім збожжавых
Трава шырока выкарыстоўваюцца як функцыянальны інгрэдыент ў самых розных прадуктах харчавання.
Для атрымання больш падрабязнай інфармацыі
аб спажывецкіх тэндэнцыях рынку прадуктаў харчавання ў 2017 годзе
звяртайцеся, калі ласка, у мінскі філіял ГК "Союзоптторг".
МЫ ДАПАМОЖАМ ВАМ ПРЫТРЫМЛІВАЦЦА ТЭНДЭНЦЫЙ!!!