Асартымент
 
  • - больш за 2 000 найменняў
  • - пастаўкі з 23 краін свету
  • - поўнае адпаведнасць запытам рынку
Лабараторны
комплекс
  • - выезд тэхнолагаў для правядзення пробнага выпрацоўкі
  • - дапамогу ў арганізацыі тэхналагічнага працэсу
  • - пошук індывідуальных тэхналагічных рашэнняў
Тэхналагічная
падтрымка
  • - арганізацыя навучання і трэніроўка супрацоўнікаў
  • - правядзенне семінараў і навучальных трэнінгаў
  • - сумесныя вытворчыя праекты з пастаўшчыкамі
Коштавая
палітыка
  • канкурэнтаздольныя цэны за кошт
    доўгатэрміновых дагавораў з пастаўшчыкамі
    і закупак у вялікіх аб'ёмах
Філіяльная
сетка
  • - філіялы  ў 14 гарадах Расіі і СНД
  • - наладжаная лагістыка
  • - аптымізаваная праца з кліентамі
 
 
 
 
 
Продаж харчовых інгрэдыентаў / / ТЭНДЭНЦЫІ СУСВЕТНАГА РЫНКУ

ТЭНДЭНЦЫІ СУСВЕТНАГА РЫНКУ


Спецыялісты ГК "Союзоптторг" адсочваюць тэндэнцыі сусветнага і нацыянальнага рынкаў, тэстуюць і аналізуюць новыя інгрэдыенты, вывучаюць і ацэньваюць прадукты харчавання, паяўляюцца на рынку. 
У сваёй штодзённай працы мы выкарыстоўваем звесткі, якія атрымліваюцца з розных крыніц: гэта і інфармацыя ад нашых пастаўшчыкоў, і публікацыі ў шматлікіх спецыялізаваных СМІ, і дадзеныя даследаванняў расійскіх і міжнародных маркетынгавых агенцтваў. 

Ніжэй прадстаўлены кароткі агляд тэндэнцый, якія будуць вызначаць развіццё сусветнага рынку прадуктаў харчавання ў 2017 годзе /паводле прагнозу міжнароднага маркетынгавага агенцтва Innova/.


1. Поўная чысціня
Ідэя прадукту з «чыстай этыкеткай» бударажыць сусветны рынак апошняе дзесяцігоддзе. Аднак за мінулыя гады спажывецкае ўспрыманне гэтага словазлучэння і яго ўвасабленне значна змяніліся. 
Па чаканням экспертаў, у 2017 годзе тэндэнцыя дасягне свайго піку: чыстым павінен стаць не толькі сам прадукт, але і ўсе тэхналогіі збору, атрымання, адбору і падрыхтоўкі сыравіны, вырабленне канчатковага прадукту, яго ўпакоўкі, захоўвання, дастаўкі і спажывання.
Поўная чысціня ад фермы да Вашай талеркі!

2. Зялёны, адназначна!
Выкарыстанне інгрэдыентаў расліннага паходжання, у тым ліку якія з'яўляюцца альтэрнатывай інгрэдыентаў жывёльнага паходжання, набірае сілу.

3. Менш цукру
Паўсюднае зніжэнне колькасці цукру, яго замена падсалоднікамі або поўная адмова ад дадатковых крыніц салодкасці; пазіцыяніраванне прадукту «без цукру /паніжаная колькасць цукру», - усё гэта яўныя праяўлення тэндэнцыі. 

4. Смакі розных краін
Частыя паездкі ў іншыя краіны, знаёмства з мясцовай культурай і кулінарнымі традыцыямі спрыяюць на рост папулярнасці этнічнай кухні. Спажыўцы не толькі прывыкаюць да экзатычных смакаў, але і пачынаюць іх любіць і хочуць есці стравы мексіканскай, азіяцкай, латынаамерыканскай, афрыканскай кухні і дома. 

5. Гармонія цела
Сістэма харчавання, штодзённае меню становяцца ўсё больш індывідуальнымі. 
Спажыўцы аналізуюць свой рацыён, прытрымліваюцца розных дыет, а вытворцы харчовых прадуктаў ім у гэтым дапамагаюць. 
Расце попыт на прадукты з карыснымі інгрэдыентамі, напрыклад, на ўзбагачаныя бялкамі і прабіётыкі.

6. Простая вытанчанасць
Пакупнікі часцей цікавяцца таварамі з прэміум-характарыстыкамі.
Напрыклад, зробленымі ўручную, па старадаўніх рэцэптах, з традыцыйнымі або, наадварот, незвычайнымі вытанчанымі густамі....
Крыху больш высокі кошт падобных тавараў ўспрымаецца як апраўданы.
 
7. Ежа па выпадку
Тэндэнцыя стварэння прадуктаў для ежы на хаду, якая назіралася ў апошнія гады, набыла новую форму: ПЕРАКУС ДЛЯ ЕЖЫ ПА-ЗА ДОМАМ. Цяпер пры пазіцыяніраванні вытворцы паказваюць, калі і дзе зручней, смачней, больш карысна з'есці іх прадукт. Напрыклад, «ідэальны варыянт для школьнага сняданку» або «Перакусi  за рабочым сталом!»
 
8. Больш для дзяцей
З'яўляецца ўсё больш прадуктаў у розных катэгорыях, арыентаваных у першую чаргу на дзяцей.
 
9. Размываючы мяжы
Каб зацікавіць пакупніка і прыцягнуць увагу да свайго асартыменту, вытворцы ствараюць прадукты-гібрыды, на стыку сегментаў.
 
10. Дададзім збожжавых
Трава шырока выкарыстоўваюцца як функцыянальны інгрэдыент ў самых розных прадуктах харчавання.

Для атрымання больш падрабязнай інфармацыі
аб спажывецкіх тэндэнцыях рынку прадуктаў харчавання ў 2017 годзе
звяртайцеся, калі ласка, у мінскі філіял ГК "Союзоптторг".

МЫ ДАПАМОЖАМ ВАМ ПРЫТРЫМЛІВАЦЦА ТЭНДЭНЦЫЙ!!!
Усе навіны »

Бесплатный звонок для всех регионов России: 8-800-333-00-89




наверх