ТЭНДЭНЦЫІ СУСВЕТНАГА РЫНКУ
26 Студзеня 2018, Пт
Прафесіяналізм і высокі ўзровень ведаў спецыялістаў ГК «Союзоптторг» не мае патрэбу ў пацверджанні.
Інфармацыя – адзін з нашых каштоўных інструментаў працы.
Праводзячы лабараторныя выпрабаванні і тэставання, цесна супрацоўнічаючы з пастаўшчыкамі, узаемадзейнічаючы з вядучымі навуковымі інстытутамі, наведваючы выставы, канферэнцыі, семінары, сустракаючыся з шматлікімі кліентамі, мы штодня абнаўляем сваю базу ведаў, павышаем прафесійныя кампетэнцыі.
Гэта дазваляе нам гарантаваць кліентам якасны, стабільны вынік пры ўкараненні нашых інгрэдыентаў.
Ніжэй прадстаўлены кароткі агляд тэндэнцый, якія будуць вызначаць развіццё сусветнага рынку прадуктаў харчавання ў 2018 годзе
/паводле прагнозу міжнароднага маркетынгавага агенцтва Innova/.
У рэалізацыі гэтых тэндэнцый вам заўсёды дапамогуць спецыялісты ГК «Союзоптторг»!
Інфармацыя – адзін з нашых каштоўных інструментаў працы.
Праводзячы лабараторныя выпрабаванні і тэставання, цесна супрацоўнічаючы з пастаўшчыкамі, узаемадзейнічаючы з вядучымі навуковымі інстытутамі, наведваючы выставы, канферэнцыі, семінары, сустракаючыся з шматлікімі кліентамі, мы штодня абнаўляем сваю базу ведаў, павышаем прафесійныя кампетэнцыі.
Гэта дазваляе нам гарантаваць кліентам якасны, стабільны вынік пры ўкараненні нашых інгрэдыентаў.
Ніжэй прадстаўлены кароткі агляд тэндэнцый, якія будуць вызначаць развіццё сусветнага рынку прадуктаў харчавання ў 2018 годзе
/паводле прагнозу міжнароднага маркетынгавага агенцтва Innova/.
У рэалізацыі гэтых тэндэнцый вам заўсёды дапамогуць спецыялісты ГК «Союзоптторг»!
1. Аблегчанае задавальненне
Гэта не пра дыетычным харчаванні. Гэта пра тое, каб не адмаўляцца ад звыклых гастранамічных задавальненняў, але ёсць ледзь-ледзь больш карысную ежу /менш салодкую, саленую, меншымі порцыямі і да т. п./
2. Не толькі ў кавярні
Расце папулярнасць кававых і чайных густаў: іх усё часцей выкарыстоўваюць пры стварэнні самых розных прадуктаў харчавання.
3. Скажыце гэта колерам
Пакупнікі выбіраюць прадукт у краме ў першую чаргу вачыма. Таму так важны яго знешні выгляд. Асабліва яркі, насычаны колер!
Натуральна, што афарбаваныя прадукты павінны быць НАТУРАЛЬНЫМІ інгрэдыентамі!
Гэта не пра дыетычным харчаванні. Гэта пра тое, каб не адмаўляцца ад звыклых гастранамічных задавальненняў, але ёсць ледзь-ледзь больш карысную ежу /менш салодкую, саленую, меншымі порцыямі і да т. п./
2. Не толькі ў кавярні
Расце папулярнасць кававых і чайных густаў: іх усё часцей выкарыстоўваюць пры стварэнні самых розных прадуктаў харчавання.
3. Скажыце гэта колерам
Пакупнікі выбіраюць прадукт у краме ў першую чаргу вачыма. Таму так важны яго знешні выгляд. Асабліва яркі, насычаны колер!
Натуральна, што афарбаваныя прадукты павінны быць НАТУРАЛЬНЫМІ інгрэдыентамі!
4. Разумны выбар
5. Поўны цыкл
У апошнія гады ідэі «правільнага складу» прадукта, «чыстай этыкеткі» бударажаць розумы пакупнікоў, а разам з тым і рынак: вытворцы пастаянна карэктуюць рэцэптуры, робячы прадукты максімальна натуральнымі, павялічваючы іх функцыянальнасць.
5. Поўны цыкл
У апошнія гады ідэі «правільнага складу» прадукта, «чыстай этыкеткі» бударажаць розумы пакупнікоў, а разам з тым і рынак: вытворцы пастаянна карэктуюць рэцэптуры, робячы прадукты максімальна натуральнымі, павялічваючы іх функцыянальнасць.
Цяпер пакупнікоў хвалюе ўжо не толькі сам прадукт, але і тэхналогія яго вытворчасці, пытанне экалагічнасці ўпакоўкі і т. п.
6. Багатае разнастайнасць
Задача вытворцы – зрабіць індывідуальны прадукт.
На рынку з'яўляюцца прадукты з невялікімі адрозненнямі, але гэтыя адрозненні дазваляюць «зачапіць» спажыўца, ствараючы ў апошняга адчуванне, што дадзены тавар створаны спецыяльна для яго!
7. Дома, як у рэстаране
Спажыўцы даволі часта ходзяць у рэстараны, кафэ, бары, спрабуюць там цікавыя высакаякасныя стравы і хочуць ёсць так жа і дома. Адсюль высокія патрабаванні, што прад'яўляюцца да прадуктаў харчавання ў краме, і цікавасць да нестандартных рашэнням, густам, тэкстурам.
8. Ад снэк да перакусім
Тэндэнцыя снэкофикации набывае новую форму:
снэк паступова ператвараюцца ў карысныя перакусы, гэта значыць, у больш здаровую і карысную ежу.
9. Правільна выраблены
«Як выраблены прадукт? Якія віды перапрацоўкі выкарыстоўваліся для яго атрымання?», - такія пытанні сёння ўсё часцей хвалююць пакупнікоў і вызначаюць іх выбар.
Прадукт, на ўпакоўцы якога размешчана такая інфармацыя, выклікае больш даверу.
10. Марскі сад
У святле развіцця ідэі здаровага харчавання зніжаецца спажыванне мяса і прадуктаў мясаперапрацоўкі.
І з'яўляюцца замены - з рыбы і морапрадуктаў.
6. Багатае разнастайнасць
Задача вытворцы – зрабіць індывідуальны прадукт.
На рынку з'яўляюцца прадукты з невялікімі адрозненнямі, але гэтыя адрозненні дазваляюць «зачапіць» спажыўца, ствараючы ў апошняга адчуванне, што дадзены тавар створаны спецыяльна для яго!
7. Дома, як у рэстаране
Спажыўцы даволі часта ходзяць у рэстараны, кафэ, бары, спрабуюць там цікавыя высакаякасныя стравы і хочуць ёсць так жа і дома. Адсюль высокія патрабаванні, што прад'яўляюцца да прадуктаў харчавання ў краме, і цікавасць да нестандартных рашэнням, густам, тэкстурам.
8. Ад снэк да перакусім
Тэндэнцыя снэкофикации набывае новую форму:
снэк паступова ператвараюцца ў карысныя перакусы, гэта значыць, у больш здаровую і карысную ежу.
9. Правільна выраблены
«Як выраблены прадукт? Якія віды перапрацоўкі выкарыстоўваліся для яго атрымання?», - такія пытанні сёння ўсё часцей хвалююць пакупнікоў і вызначаюць іх выбар.
Прадукт, на ўпакоўцы якога размешчана такая інфармацыя, выклікае больш даверу.
10. Марскі сад
У святле развіцця ідэі здаровага харчавання зніжаецца спажыванне мяса і прадуктаў мясаперапрацоўкі.
І з'яўляюцца замены - з рыбы і морапрадуктаў.
Для атрымання больш падрабязнай інфармацыі
аб спажывецкіх тэндэнцыях рынку прадуктаў харчавання ў 2018 годзе
звяртайцеся, калі ласка, у філіял ГК "Союзоптторг" ў Мінску.
;
МЫ ДАПАМОЖАМ ВАМ ПРЫТРЫМЛІВАЦЦА ТЭНДЭНЦЫЯМ!!!
Усе навіны » |
Бесплатный звонок для всех регионов России: 8-800-333-00-89 |